Remont i renowacja silnika wysokoprężnego.

RAWIMEX od blisko dekady stara się wychodzić na przeciw swoim klientom i proponuje rozwiązania dopasowane pod kątem ich możliwości oraz potrzeb. Dzięki naszemu doświadczeniu i po wieloetapowej diagnozie stanu jednostki, możemy dla Ciebie wykonać profesjonalny remont silników, przy użyciu oryginalnych produktów i zamiennikowych materiałów najwyższej jakości wg zaleceń producenta.

Etap pierwszy – szczegółowa weryfikacja stanu technicznego

Kapitalny remont poprzedza proces szczegółowej weryfikacji stanu jednostki napędowej – silnik zostaje rozebrany, a każda część zostaje dokładnie oczyszczona, przy użyciu profesjonalnej chemii oraz sprężonego powietrza. Dzięki temu prostemu zabiegowi, po oczyszczeniu, nasi serwisanci są w stanie ocenić poziom zużycia danych komponentów i zdecydować, które z nich wymagają bezsprzecznej wymianie.

Podczas wstępnej analizy weryfikujemy:

  • stopień zużycia głowicy, w tym między innymi sprawdzenie: szczelności głowicy, stanu zaworów, stanu prowadnic, stanu sprężyn zaworowych
  • stopień zużycia klawiatury, popychaczy, lasek popychaczy
  • stopień zużycia tłoków
  • stopień zużycia tulei
  • stopień zużycia korbowodów
  • stopień zużycia wału korbowego
  • stopień zużycia rozrządu
  • stopień zużycia wtrysków
  • ocena bloku silnika pod kątem pęknięć
  • inspekcja pompy oleju
  • inspekcja turbosprężarki

Proces weryfikacji możemy więc śmiało nazwać pierwszym etapem remontu jednostki napędowej. Gdy zakończymy prace związane ze wszystkimi inspekcjami możemy przedstawić szczegółową ofertę remontu.

Etap drugi – remont silnika.

Nasza wiedza i bogaty park maszyn pozwala zagwarantować, że przeprowadzony przez nas remont silnika przywraca fabryczne parametry. Zużyte elementy, których nie możemy zregenerować ze względu na ich stopień zużycia zostaną wymienione wg ustaleń z klientem – czy to na oryginalne, czy zamienniki najwyższej jakości

Przyjmujemy, że kapitalny remont obejmuje:

  • planowanie głowicy
  • szlif wału korbowego
  • założenie nowych panewek głównych, korbowych, oporowych
  • założenie nowych pierścieni na tłokach
  • założenie nowych uszczelnień
  • regeneracja gniazd zaworowych i ich docieranie
  • wymianę końcówek wtrysków
  • wymianę tłoków oraz tulei
  • wymianę gniazd zaworowych
  • wymianę filtrów paliwa
  • wymianę filtrów oleju
  • frezowanie bloku pod nadwymiarowe tłoki
  • regulacja luzów zaworowych
  • regeneracja pompy wtryskowej

Regeneracja.

Od wielu lat współpracujemy z renomowanymi firmami, które przeprowadzą proces regeneracji elementów takich jak pompa wtrysków, turbosprężarka, czy rozrusznik. W razie potrzeby, po uprzednich ustaleniach jesteśmy w stanie obniżyć Państwa koszty podczas remontu, używając elementów regenerowanych.

Zobacz również: