RAWIMEX od blisko dekady stara się wychodzić na przeciw swoim klientom i proponuje rozwiązania dopasowane pod kątem ich możliwości oraz potrzeb. Dzięki naszemu doświadczeniu i po wieloetapowej diagnozie stanu jednostki, możemy dla Ciebie wykonać profesjonalny remont silników, przy użyciu oryginalnych produktów i zamiennikowych materiałów najwyższej jakości wg zaleceń producenta.
Etap pierwszy – szczegółowa weryfikacja stanu technicznego
Kapitalny remont poprzedza proces szczegółowej weryfikacji stanu jednostki napędowej – silnik zostaje rozebrany, a każda część zostaje dokładnie oczyszczona, przy użyciu profesjonalnej chemii oraz sprężonego powietrza. Dzięki temu prostemu zabiegowi, po oczyszczeniu, nasi serwisanci są w stanie ocenić poziom zużycia danych komponentów i zdecydować, które z nich wymagają bezsprzecznej wymianie.
Podczas wstępnej analizy weryfikujemy:
- stopień zużycia głowicy, w tym między innymi sprawdzenie: szczelności głowicy, stanu zaworów, stanu prowadnic, stanu sprężyn zaworowych
- stopień zużycia klawiatury, popychaczy, lasek popychaczy
- stopień zużycia tłoków
- stopień zużycia tulei
- stopień zużycia korbowodów
- stopień zużycia wału korbowego
- stopień zużycia rozrządu
- stopień zużycia wtrysków
- ocena bloku silnika pod kątem pęknięć
- inspekcja pompy oleju
- inspekcja turbosprężarki
Proces weryfikacji możemy więc śmiało nazwać pierwszym etapem remontu jednostki napędowej. Gdy zakończymy prace związane ze wszystkimi inspekcjami możemy przedstawić szczegółową ofertę remontu.
Etap drugi – remont silnika.
Nasza wiedza i bogaty park maszyn pozwala zagwarantować, że przeprowadzony przez nas remont silnika przywraca fabryczne parametry. Zużyte elementy, których nie możemy zregenerować ze względu na ich stopień zużycia zostaną wymienione wg ustaleń z klientem – czy to na oryginalne, czy zamienniki najwyższej jakości
Przyjmujemy, że kapitalny remont obejmuje:
- planowanie głowicy
- szlif wału korbowego
- założenie nowych panewek głównych, korbowych, oporowych
- założenie nowych pierścieni na tłokach
- założenie nowych uszczelnień
- regeneracja gniazd zaworowych i ich docieranie
- wymianę końcówek wtrysków
- wymianę tłoków oraz tulei
- wymianę gniazd zaworowych
- wymianę filtrów paliwa
- wymianę filtrów oleju
- frezowanie bloku pod nadwymiarowe tłoki
- regulacja luzów zaworowych
- regeneracja pompy wtryskowej
Regeneracja.
Od wielu lat współpracujemy z renomowanymi firmami, które przeprowadzą proces regeneracji elementów takich jak pompa wtrysków, turbosprężarka, czy rozrusznik. W razie potrzeby, po uprzednich ustaleniach jesteśmy w stanie obniżyć Państwa koszty podczas remontu, używając elementów regenerowanych.